Превентивне виховання

Нормативні документи

Нормативні документи

Накази 2021-2022 навчальний рік:

Накази 2023-2024 навчальний рік:

«Дізнайся, розумій, захищай!» - місячник правового виховання у Бахмутському НВК №11

В Бахмутському НВК №11 завершився місячник правового виховання. Мета проведення місячника полягала у формуванні в учнів особистісних рис громадянина України, системних знань про сучасну державу і право та особливостей їх виникнення, функціонування,  розвитку; визначенні ролі та функції прав в організації суспільного життя, навичок правомірної поведінки; вихованні активної участі молоді в суспільному житті.

Для молодшої школи (1-4 класи) класними керівниками були проведені години спілкування «Великі права маленької людини», «Всі люди народжуються вільними», «Кожна дитина має право», під час яких учні занурювалися у світ прав людини, освоюючи поняття та основні аспекти правових норм, грали в рольові ігри, створювали малюнки.

Класними керівниками середньої школи (5-9 класів) були проведені уроки-дебати та дискусії: «Я вивчаю закон, а чи знаю його?», «Правила в твоєму житті". Ці уроки-дебати та дискусії допомогли учням розвинути критичне мислення, аналізувати ситуації з точки зору правових аспектів, використовувати правові принципи для вирішення конфліктних ситуацій та прийняття обґрунтованих рішень.

Відбулись правознавчі заходи і для учнів старшої школи (9-11 класи): «Права людини: історія і сучасність», круглі столи онлайн «Реалізація прав людини в сучасному українському суспільстві», де здобувачі освіти мали можливість ознайомитися з історією формування прав людини, а також обговорити сучасний стан реалізації прав людини в Україні. В ході цих заходів учні активно обмінювалися думками, висловлювали свої погляди на важливі питання прав людини та їх захисту в сучасному суспільстві.

В рамках місячника правових знань учениця 6-В класу, Софія Федорова, провела годину спілкування для учнів 2-А класу з теми «Конвенція ООН про права дитини». Молодші учні активно працювали, обговорювали права дитини, відповідали на запитання і дійшли висновку - "Конвенція ООН про права дитини" сприяє їхньому повноцінному розвитку та створює безпечне і здорове середовище.

Учениця 9-А класу, Поліна Симоненкова, завітала на ранкову зустріч до 7-8 класів з важливою темою про покоління прав людини. Поліна ознайомила учнів  з чотирма поколіннями прав людини, розповіла про міжнародні стандарти у сфері прав людини та акти, що їх визначають, а також  розглянула різновиди прав людини.

Лідери учнівського самоврядування разом з педагогом-організатором під час планової зустрічі розглянули різні види прав, обговорили дискусійні питання: "Чому одні люди дотримуються законів, а інші — ні?", "Якби не існувало законів у місті, яким би було життя?", "Ви опинилися на острові з друзями. Яке основне право та обов’язок ви обрали б для життя там?". Також лідери шкільного самоврядування  створили пам'ятку "Обов’язки дітей" у ході спільної роботи на дошці JamBoard.

Мораль і право, право і закон – 

Рушійні сили для життя людини,

А їх знання надасть нам вірний тон

У розвитку держави — України.

02.01.2024

В рамках місячника правових знань учениця 6-В класу, Софія Федорова, провела годину спілкування для учнів 2-А класу з теми «Конвенція ООН про права дитини»

Превентивне виховання – це ефективна система підготовчих, попереджувальних та профілактичних заходів, спрямованих на запобігання формуванню негативних звичок, рис характеру та проявів асоціальної поведінки серед підлітків, а також на організацію належного догляду за їхньою діяльністю. Ключовою метою цієї системи є формування високоморальної свідомості учнів і вона є головним фактором, що впливає на вибір способів поведінки, базуючись на морально-правових знаннях, уявленнях, поглядах, переконаннях та почуттях, сформованих у нашому суспільстві. Ці аспекти становлять суспільну свідомість, яка має вирішальний вплив на формування індивідуальної свідомості.

В рамках місячника правових знань учениця 6-В класу, Софія Федорова, провела годину спілкування для учнів 2-А класу з теми «Конвенція ООН про права дитини». Молодші учні активно працювали, обговорювали права дитини, відповідали на запитання і дійшли висновку - "Конвенція ООН про права дитини" сприяє їхньому повноцінному розвитку та створює безпечне і здорове середовище.

Учениця 9-А класу, Поліна Симоненкова, завітала на ранкову зустріч до 7-8 класів з важливою темою про покоління прав людини. Поліна ознайомила учнів  з чотирма поколіннями прав людини, розповіла про міжнародні стандарти у сфері прав людини та акти, що їх визначають, а також  розглянула різновиди прав людини.

Пам’ятайте, вивчення прав людини - це не лише знання, але й ключ до світу, де кожен з нас має право на гідне життя та повагу до своєї особистості.

20.12.2023

"Доброчесність  важлива для кожного!" - гасло тижня доброчесності в Бахмутському НВК№11!

Протягом тижня навчальні та пізнавальні інтереси учнів НВК були присвячені темі доброчесності, знайомству здобувачів освіти з поняттям «доброчесність»,   актуалізації знань про корупцію та її негативні наслідки.

Класні керівники провели різноманітні інтерактивні пізнавальні заходи: круглий стіл «Магічний урок доброчесності»; інформаційні години спілкування «Доброчесність у нашому житті», «Будемо доброчесними»; виховні бесіди «Академічна доброчесність,  «Добро й чесність – головні норми людяності». Під час заходів активно обговорювали разом із учнями різні ситуації та оцінювали правильність чи хибність вчинків, описаних у ситуаціях, а також пропонували власні принципи доброчесності, яких слід дотримуватись у школі та повсякденному житті.

Лідери учнівського самоврядування разом із педагогом-організатором Марією Кузьміновою створили пам'ятки для учнів Бахмутського НВК із тем: "Найпоширеніші види порушень академічної доброчесності", "Як дотримуватися академічної доброчесності?" та презентацію  "Принципи доброчесності Бахмутського НВК№11". 

Доброчесність сприяє розвитку особистості,  допомагає формувати позитивні якості, такі як: чесність, відкритість, терпимість та повага до інших. Тож прагнемо жити в середовищі, яке базується на взаємній повазі, честі та гідності та будьмо доброчесними!

08.12.2023

Година спілкування до Міжнародного Дня Демократії

Лідери учнівського самоврядування та педагог організатор Марія Кузьмінова провели годину спілкування присвячену Міжнародному Дню Демократії. Міжнародний день демократії був встановлений Генеральною асамблеєю ООН 8 листопада 2007 року на її 46-му пленарному засіданні, а вперше відзначився 15 вересня 2008 року. Під час спілкування учні розглядали основні принципи та засади демократії, її види, висловлювали свої думки та створювали спільну дошку за допомогою додатку JamBoard, де відповідали на питання "Що для вас демократія?". 

15.09.2022

Правові заходи для учнів Бахмутського НВК №11

Для учнів 2-5 класів Бахмутського НВК №11 пройшла низка заходів до міжнародного дня захисту прав людини у рамках Місячника права.

Класні керівники ознайомили школярів із Загальною декларацією прав людини, підкреслили її значення в житті сучасної людини. Педагоги звернули увагу учнів на те, що загальна декларація прав людини - важливий і корисний документ, але в ньому говориться про людей загалом - і жодного слова про дітей. А саме діти потребують особливої уваги й захисту з боку держави.

Учні разом дійшли до висновку, що від народження всі люди мають певні права, які гарантовані і захищаються державою. Їх потрібно знати й реалізовувати. Але важливо запам’ятати: поводитись слід так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини.

09.12.2021

Тиждень доброчесності в Бахмутському НВК № 11

До Міжнародного дня боротьби з корупціє в Бахмутському НВК №11 відбувались навчальні та позанавчальні активності для дітей,  присвячені темі доброчесності.

Під час проведення Тижня доброчесності учні ознайомилися  з поняттям «доброчесність», поглибили  свої знання про корупцію та її негативні наслідки.

Для учнів 5-8 класів члени обласної громадської організації «Ліга майбутніх поліцейських» разом із заступником директора з виховної роботи Оленою Подопригорою та педагогом-організатором Марією Кузьміновою організували «Магічний урок доброчесності» з метою розвитку знань з етики та доброчесної поведінки в повсякденному житті. 

З метою ознайомлення базових знань про поняття корупції та її негативні наслідки у 7-8 класах пройшли години спілкування «Що таке корупція» та Антикорупційний квест «Павутина корупційних схем». Учасники квесту стали відповідальними та усвідомленими, розвинули навички критичного мислення та позицію щодо не сприйняття корупції в сучасному світі.

Для старшокласників були організовані виховні години на тему  «Добро. Чесність» з метою активізації знань учнів про корупцію, її види та наслідки, а також години спілкування на тему «Плагіат у нашому житті».

Закликаємо всіх освітян та учасників навчального процесу не використовувати плагіат та дотримуватись академічної доброчесності.

03.12.2021

Взаєморозуміння та толерантність

Взаєморозуміння та толерантність… Кожен по-своєму розуміє значення цих слів. Для когось це - любов до інших, для когось - терпіння, а для деяких ці риси взагалі не відіграють особливої ролі у житті.

Майже чверть усього населення живе без цих рис, але ж без них людина не може уникати конфліктів й вигадує собі неіснуючі проблеми. Нам необхідно бути хоч трохи добрішими один до одного, розуміти та допомагати один одному.

Із метою виховання співчуття та сприянню створенню позитивної атмосфери у класі, практичним психологом Бахмутського НВК № 11 Катериною Афанасенко та членами шкільної служби порозуміння учнями 7-Б класу, Микитою Білим, Марією Антоновою, Аліною Милокостовою, Вікторією Баєвою, Павлом Бобриком, Юлією Батраковою було проведено заняття з учнями 2-Б класу на тему «Урок толерантності, або Вчимося співчувати».

Учні мали змогу прийняти участь у дискусії «Що таке толерантність?», розглянути приклади ситуацій, у яких потрібно проявляти співчуття та вміння приймати чужу думку, дізнатися можливі причини виникнення конфліктів і способи їх уникнення.

Також з учнями були проведені вправи на розвиток толерантності «Оплески», «Це здорово!», а наприкінці заняття школярі мали змогу за допомогою гри в м’яч назвати якості і особливості поведінки толерантної людини.