Станом на 01.09.2024 року в закладі організовано індивідуальне навчання (педагогічний патронаж) для 6 учнів на паралелях: 5 (учень), 7 (1 учениця), 9 (1 учень і 1 учениця), 10 (1 учениця), 11 (1 учениця) класів (наказ по закладу від 30.08.2024 №147-од "Про організацію індивідуального навчання (педагогічний патронаж) у 2024-2025 навчальному році".
Станом на 01.09.2024 року в закладі функціонує 1 інклюзивний клас на базі 11-Б класу, наказ по закладу від 30.08.2024 №157-од "Про створення класу із інклюзивною формою навчання та організацію в ньому освітнього процесу у 2024-2025 н.р.".
Будуємо світ без бар'єрів!
• Олена Лавренко, директор закладу загальної середньої освіти,
• Наталя Ларченко, заступник директора закладу загальної середньої освіти,
• Валерія Пруднікова, класний керівник, вчитель хімії закладу загальної середньої освіти,
• Наталя Полякова, асистент вчителя спеціальної освіти,
• Валерія Безпальчук, соціальний педагог, корекційний педагог,
• Уляна Качкалда, учитель-логопед, корекційний педагог,
• Ангеліна Алексєєнко, вчитель української мови закладу загальної середньої освіти,
• Галина Жукова, вчитель української та зарубіжної літератури закладу загальної середньої освіти,
• Олена Чухлєбова, вчитель історії закладу загальної середньої освіти,
• Сергій Гришко, вчитель англійської мови закладу загальної середньої освіти,
• Лариса Коміна, вчитель інформатики закладу загальної середньої освіти,
• Олена Петрачкова, вчитель математики закладу загальної середньої освіти
• Вікторія Бак, вчитель біології закладу загальної середньої освіти,
• Галина Чорна, вчитель географії закладу загальної середньої освіти,
• Олександра Шакалова, вчитель фізичної культури закладу загальної середньої освіти,
• Самвел Акопян, вчитель фізики закладу загальної середньої освіти,
• Наталя Шовкопляс, вчитель фізичної культури закладу загальної середньої освіти,
• Ірина Варкінтін, вчитель основ здоров’я та предмету «Захист України» закладу загальної середньої освіти,
• Наталя Томачинська, вчитель предмету «Фінансова грамотність»,
• Альбіна Гребенюк, мати Олександри Колесник
26.09.2024 року було проведено Перше засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (протокол №1):
1. Про нормативну базу, яка регулює питання інклюзивної освіти в Україні.
2. Про схвалення складу команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на 2024/2025 навчальний рік.
3. Про обговорення та схвалення індивідуальної програми розвитку та додаткових психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття) дитини з особливими освітніми потребами на 2024/2025 н. р.
17.10.2024р. команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами Бахмутського НВК №11 взяла участь у роботі Консультаційного пункту «Інформаційний марафон з питань підтримки осіб з особливими освітніми потребами (ООП) в освіті» для керівників та педагогічних працівників закладів освіти усіх рівнів та підпорядкування. Створення та забезпечення инклюзивного освітнього середовища в закладі освіти - актуальне питання сьогодення.
Урок алгебри за курс 9 класу
28.11.2024р. – Методична панорама педагога в роботі з дітьми з ООП. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами Бахмутського НВК №11 взяла участь в 4 сесії «Методична панорама вчителя-реабілітолога» для педагогічних працівників, які опікуються питаннями освіти осіб з особливими освітніми потребами (зокрема вчителі-реабілітологи, учителі / інструктори з фізкультури закладів спеціальної освіти, ЗЗСО, де створені спеціальні та/або інклюзивні класи, закладів дошкільної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів). Вдосконалюємося!
06.02.2025 р. пройшло засідання консультаційного пункту «Інформаційний марафон з питань підтримки осіб з особливими освітніми потребами (ООП) в освіті» для керівників та педагогічних працівників закладів освіти всіх рівнів та підпорядкувань Донецької області. Команда супроводу Бахмутського НВК №11 взяла участь в цьому заході. Продовжуємо набувати досвід роботи з нормативною базою з питань інклюзивної освіти, поповнюємо скарбничку інтерактивних способів спілкування з великочисленною аудиторієюв рамках онлайнового заходах в межах інтерактивного збору даних.